18 apríla, 2015

Môj nový bicykel

Minulý rok som sa pustil do poctivejšieho a najmä pravidelnejšieho cvičenia a cyklistického tréningu. Bol som na mnohých pekných výletoch (za vrchol sezóny považujem cestu do Hriňovej - počas troch dní som najazdil 410 km), a tak som si povedal, že by som po desiatich rokoch mohol investovať do nového bicykla, aby sa mi jazdilo ľahšie, pohodlnejšie, a s o to väčšou radosťou.
Po rôznych peripetiách som sa nakoniec rozhodol pre zákazkovú stavbu bicykla na mieru, presne podľa mojich požiadaviek.

Takto vyzerá moja nová cestná klasika Fondriest:
  • taliansky celokarbónový rámový set Fondriest TF3 1.2 v matnom čierno-červenom prevedení, ktorý obsahuje:
    • krásne tvarovaný rám TF3 1.2 veľkosti XL (53), ktorý prispieva k pohodliu počas jazdy; s integrovaným vedením brzdových a radiacich laniek
    • vidlicu TF3 1.2 "Reflex", jej obrátený tvar zlepšuje ovládateľnosť a komfort
    • polointegrovanú "aero" sedlovku TF3 1.2 originálne zapustenú do rámu
  • talianske kolesá Campagnolo Zonda so stredným profilom ráfika a "aero" špicami:
    • s radiálnym výpletom predného kolesa
    • s patentovaným výpletom "Mega G3" zadného kolesa zvyšujúcim tuhosť a rovnomerné rozloženie sily prenášanej z pedálov
    • na ne som si nechal obuť francúzsku klasiku v podobe plášťov Michelin Pro4 vo farebne nádherne doladenom čierno-červenom prevedení
  • kompletný karbónový taliansky set Campagnolo Chorus 11s obsahujúci:
    • jedenásťrýchlostnú prehadzovačku a prešmykovač
    • radiace a brzdové páky
    • spoľahlivé dvojosové brzdy v prevedení "Skeleton"
    • kompaktné kľuky 50/34 zubov v dĺžke 175 mm - tohto roku pristúpilo Campagnolo ku kompletnému prepracovaniu dizajnu kľúk, vyzerajú ozaj parádne
    • reťaz a jedenásťrýchlostnú kazetu 11-29 zubov pre jazdu do extrémne strmých kopcov
  • ďalšie komponenty:
    • celokarbónové kompaktné riadidlá a predstavec talianskej značky FSA SLK s červeným logom pre čo najväčšie pohodlie úchopu
    • čierne talianske sedlo Prologo Nago Evo Nack s karbónovou škrupinou a karbónovými lyžinami, ktoré by mali zo všetkých materiálov najlepšie pohlcovať vibrácie
    • talianska omotávka Silva Forello čiernej farby
    • francúzska klasika v podobe pedálov Time RXS Carbon
    • košíky na fľašu Trivio "Carbon"
    • cyclocomputer fínskej spoločnosti Polar CS500+ zaznamenávajúci okrem iného:
      • rýchlosť
      • prejdenú vzdialenosť
      • čas výletu
      • kadenciu šliapania
      • pulz
      • spotrebované množstvo kalórií
      • nadmorskú výšku a prevýšenie
      • teplotu
    • (nie je to vidno, ale myslel som aj na defekty - v sedlovej trubke mám šikovne skrytú pumpičku Birzman Velocity Road, súpravu na lepenie defektov a montpáky - ako inak, v červeno-bielo-zelenej "talianskej" variácii)
Samotný bicykel po kompletizácii (bez pedálov, košíkov, cyclocomputera a pumpičky) vážil 7,22 kg. So všetkými komponentmi potom okolo 7,8 kg, čo je ozaj vynikajúca hmotnosť. Už sa teším, ako ľahko sa mi bude stúpať do kopca..



















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára