23 októbra, 2016

List pre...

V našej domácnosti sme k sebe tolerantní - keď píšeme list našich vianočných želaní, každý sa môže rozhodnúť, komu ho bude adresovať - či tradičnému Ježiškovi, fínskemu Jolu Pukimu (ktorého mám v obľube ja), bradatému Dedovi Mrázovi alebo pražskému Jezuľatku (to má zas rád náš Poki).
Vianoce sa nám blížia závratnou rýchlosťou, veď sú tu už o dva mesiace, preto bol včera najvyšší čas na písanie našich listov. Všetko sme si pekne pripravili: Leny nám na stôl nachystala vianočné prestieranie a ozdôbky, uvarila nám špeciálny vianočný nápoj so škoricou, jabĺčkom a citrónom a priniesla pekný papier na naše lístočky. Ja som zatiaľ zabával nášho drobčeka a prichystal si fotoaparát.
Mohli sme teda začať písať - ja som trošku pomohol Pokimu (lebo sme už zohratá dvojka) a Leny zas nášmu Slávinkovi, ktorý sa medzitým hral na svojej deke so sovičkou a vtáčikom. Keď sme listy napísali a odoslali po štyroch voskových Mikulášoch, mohli si ich adresáti prečítať.
A teraz sa už veľmi tešíme, čo pekného si nájdeme pod vianočným stromčekom...







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára