29 marca, 2012

Nový teleobjektív

Včera bol veľmi prínosný deň pre moje fotografovanie - dorazil môj nový teleobjektív Tamron SP 70 - 300 f/4.0 - 5.6 Di VC USD. Vyzerá úžasne a príjemne sa drží keď je na tele fotoaparátu. Domov som prišiel až večer, takže som už nemohol objektív odskúšať vonku. Tak som skúsil spraviť zopár záberov aspoň vnútri a tiež na prechádzke s naším psíkom Pokim. Tiež som skúsil sfotiť Mesiac, ale nabudúce si budem so sebou musieť vziať aj statív, aby som mohol použiť nižšie nastavenie ISO.
Dnes po práci som bol fotiť kačky na jazere, ale bol už podvečer, takže nebolo až tak veľa svetla na ostré fotky. Dúfam, že cez víkend budem mať viac času, aby som mohol ísť fotiť niekam do prírody.
Dnes mi dorazila aj nová spúšť, takže budem môcť používať aj "Bulb" mód. Dúfam, že si čoskoro spravím výlet niekam do lesa, kde bude v noci pekne vidno hviezdy...



1 komentár: