25 marca, 2012

Nové obdobie mojej fotografie - DSLR

Prednedávnom som sa rozhodol kúpiť si nový digitálny fotoaparát. Sedem rokov som používal Kodak EasyShare DX 6490, s ktorým som narobil veľa pekných fotiek, ale chcel som svoje fotografické zručnosti posunúť o kúsok ďalej, a tak som sa rozhodol kúpiť si digitálnu zrkadlovku - DSLR.
Po dosť dlhom hľadaní a čítaní recenzií mnohých modelov fotoaparátov a najmä objektívov som si vybral Canon EOS 600D a Sigma 17 - 70 f/2.8 - 4.0 DC Macro OS HSM ako základný objektív.
Mám ich teraz takmer mesiac a už som spravil okolo 2000 fotiek :)

Dúfam, že budem stále plný entuziazmu, a že budem robiť stále lepšie fotografie. V najbližších mesiacoch by som sa chcel už konečne naučiť poriadne pracovať v GIMPe/Photoshope a DPP a takisto začať fotiť do RAW.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára