09 apríla, 2012

Cirkus

Leny ma v sobotu - na moje narodeniny - pozvala do cirkusu. Nebol som v cirkuse už hádam pätnásť rokov, takže som bol zvedavý, čo tam uvidíme. Samozrejme pri tom nesmel chýbať môj fotoaparát, aby som ho vyskúšal aj v takýchto extrémnych podmienkach. Čo vám budem hovoriť... Spravil som vyše päťsto fotiek, z ktorých samozrejme väčšina skončila v koši :) Ale niektoré sa mi, myslím, celkom pekne vydarili. Síce som musel použiť v šapitó s minimom svetla vysokú hodnotu ISO, takže sú fotografie už dosť zašumené, ale osobne zastávam názor, že je lepšie mať pekné, hoci aj zašumené fotky, ako nemať fotky žiadne a prísť o radosť z fotografovania.
Bol som rád, že si tu našli uplatnenie oba moje objektívy, ktoré som menil podľa konkrétneho vystúpenia. Musím povedať, že aj v takomto svetelne náročnom prostredí oba objektívy ostrili dostatočne rýchlo - pomalý bol niekedy vo svojich reakciách skôr fotograf :)
Zažil som v cirkuse príjemné dopoludnie. Ďakujem Leny, bolo mi tam s tebou veľmi pekne..

Ako hovoril ujo konferenciér: ORFEIIIII :)

Cirkus mal skôr tradičné vystúpenia, čo nám dvom vyhovovalo.

Nepretrhne sa?

Príprava na skok...

... podarilo sa!

Čo sa mi to tam mohlo pokaziť?

okamih sústredenia

Tak tento pavúčí pár mal veru silné svaly (mohol by sa stať ohýbačom železa).

Čo si to povedal?!

2 komentáre:

  1. Cez horiacu obruč skákal ten ujo? Tak to nebolo až také tradičné číslo :) Ale fotky sa mi veľmi páčia, také zrnité vyzerajú ako zo seriálu Cirkus Humberto.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hej veru, ale trikrát sa na to musel odhodlávať, kým skočil :)
    Ďakujem, som rád, že sa ti páčia.

    OdpovedaťOdstrániť