23 apríla, 2012

Prieskum

Túto sobotu sme sa s Pokim vybrali na prvý malý prieskum Slanských vrchov. Je to neuveriteľné, ale hoci žijem v Košiciach a rád chodím do prírody, ešte nikdy som v Slanských vrchoch nebol.
Ale keďže sme sa nedávno presťahovali na juh mesta a k Slanským vrchom to mám teraz bližšie než k populárnej východnej časti vrchov Volovských, nastal čas, aby som sa pozrel i tam. A neoľutoval som veru. Odviezli sme sa do Slanského sedla (no, vlastne som si ho iba ja tak nazval, lebo neviem, ako sa volá) a odtiaľ sme po červenej značke stúpali miernym kopcom po asfaltovej ceste až na Veľkú Márovku. Samozrejme pri tom nesmel chýbať môj fotoaparát :)

zrúcaniny Slanského hradu v podvečernom slnku

popri ceste je mnoho takýchto kamenných polí

sýkorka nám zapózovala :)

po ceste sme pod Dobrákom narazili na tento zaujímavý strom

na Veľkej Márovke je pekný nový prístrešok s ohniskom

Náš prvý prieskum teda dopadol veľmi dobre. Už sa s Pokim tešíme na ďalšie výlety do tohto okolia a plánujeme si aj letný trek (dnes som si konečne kúpil aj nové trekové topánky :)).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára