30 septembra, 2012

Južné Čechy

Nedávno som si uvedomil, že som úplne zabudol uverejniť naše fotografie z výletu v južných Čechách. Tak si aspoň teraz spravím malé letné návraty :)

Cestou sme sa zastavili v Demänovskej ľadovej jaskyni. Pekne odtiaľ vidno Chopok. Aký špicatý kopec vpredu!

V takomto krásnom domčeku zo 16. storočia sme bývali v Slavoniciach na Morave.

Pohľad z kostolnej veže odhalí, že historické centrum obklopuje len niekoľko málo domčekov...

môj obľúbený exponát z Múzea samorastov :)

Zámok v Dačiciach mal veľmi pekný interiér.

v zámockom parku

HUBA, made by zlatik :)

na výlete v Českej Kanade

Takýmito chodníčkami sa túlal známy lúpežník Georg Grasel.

nezvyčajné kamenné zoskupenia v Českej Kanade


Psí hřbitov..

Český Krumlov - týmito domčekmi sa kedysi nadchýnal Egon Schiele

uličkami Českého Krumlova

uličkami Českého Krumlova II

uličkami Českého Krumlova III

mesto Egona Schieleho - pohľad zo zámockej veže

v zámockom parku

v Grafitovom dole, dnes sa tu už grafit neťaží

podľa niektorých jedna z najkrajších zámockých veží..

uličkami Českého Krumlova v noci

Túto múdrosť nás naučili v pivovare České Budějovice.

rozprávkový zámok Hluboká

z večernej návštevy ZOO Ohrada

nezabudnuteľný Housův mlýn v Tábore

z filmovej zbrojnice (niektoré sú gumené :))

naša posledná zastávka pred cestou domov - zámoček v Červenej Lhote

2 komentáre:

  1. Hm, supiš fotky. Najmä tá s hubou:).
    Mám však jednu otázku.. Na tej prvej fotke nie je náhodou Kojšovka?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D vedel som, že tá sa ti bude páčiť. Nie, to nie je Kojšovka :D

    OdpovedaťOdstrániť